Аудиторська фірма ОЛГА Аудит - новини законодавства
Щодо ведення книги обліку розрахункових операцій на період виходу з ладу РРО та здійснення його ремонту або у разі тимчасового відключення електроенергії
Державна фіскальна служба України в індивідуальній податковій консультації від 05.06.2018 р. N 2455/6/99-99-14-05-01-15/ІПК надала роз’яснення щодо ведення книги обліку розрахункових операцій на період виходу з ладу РРО та здійснення його ремонту або у разі тимчасового відключення електроенергії.
Так, при виході з ладу РРО, у розділі 2 КОРО, суб'єкт господарювання здійснює запис за день виходу з ладу РРО про відповідні суми (графи 3 - 10) за контрольною стрічкою з початку робочого дня до моменту виходу з ладу РРО.
У записах за даними фіскального звітного чека, роздрукованого після відновлення роботи на РРО, необхідно зазначити, за які попередні дати підсумовані дані у цьому фіскальному чеку.
У розрахунковій книжці записом "Службове внесення" фіксується сума готівки, яка була на місці проведення розрахункових операцій на час відключення електроенергії та початку роботи з використанням розрахункової книжки.
При цьому, при застосуванні РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, до розділу 2 КОРО записується інформація щодо наявних готівкових коштів на місці проведення розрахунків.
У разі застосування резервного РРО, операцією «Службове внесення», до нього вноситься сума коштів, що знаходиться на місці проведення розрахунків для дотримання вимог п. 13 ст. 3 Закону № 265, щодо забезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Вгору
Підписатися на стрічку новин
